Semiremorca Mega Fliegl cu prelata SDS01

Semiremorca Mega Fliegl cu prelata SDS01

Semiremorca Mega Fliegl cu prelata.

Conditii de livrare: EXW Triptis Germania.

Categorie:

Descriere

Semiremorca mega Fliegl cu prelata

Descriere tehnica:

Greutati si dimensiuni:

greutate totală reg. / tehn .:                                            35000/39000 kg

sarcină utilă reg. / tehn. aprox .:                                    28845/32845 kg

sarcină osie reg. / tehn .:                                                 24000/27000 kg

A 5-a încărcare pe roți reg. / tehn .:                              11000/12000 kg

greutate goală (versiunea de bază) aprox .:               6155 kg +/- toleranță la construcție

lungime totală aprox .:                                                  13850 mm

lățimea totală max .:                                                      2550 mm

înălțime totală la cuplare aprox .:                               4030/4030 mm

înălțime totală în spate aprox .:                                  4030 mm

lungime interioară aprox .:                                          13650 mm

lățime interioară aprox .:                                             2480 mm

lățimea internă între

stâlpi de colț spate aprox .:                                        2460 mm

deschidere laterală înălțime față aprox .:               2890/2890 mm

înălțimea deschiderii laterale spate aprox .:         2890 mm

inaltime interioara fata aprox .:                               3000/3000 mm

înălțime interioară spate aprox .:                            3000 mm

înălțimea acoperișului aprox .:                                 137 mm

Înălțimea roții 5 aprox .:                                           930 mm

kingpin messuare aprox .:                                        1680 mm

raza de virare față aprox .:                                       2040 mm

Sasiu semiremorca mega Fliegl cu prelata

10 Construcție prin sudură oțel, cu o ușoară “preîncărcare” a gâtului cadrului, placă de roată cu știft reglabil de 2 ”

20 Cadrul exterior la un unghi ușor cu „Profil de blocare a sarcinii” pentru curele de tensiune

Notă! pentru a agăța curelele împreună cu pereții de scândură, pereții laterali trebuie să fie deschiși!

30 2 picioare de sustinere semiremorca de 24t, cu talpa drepta. (alegerea fabricii Jost / SAF)

40 Sfat: raza de rotire liberă până la picioarele de aterizare aprox. 1930 mm.

50 Scară de acces pliabilă

60 Suport pentru ușile laterale

70 2 cale pentru roți cu suport

80 Protectii laterale din Aluminiu.

90 Din oțel subteran spate, zincat.

100 Clapetă pe toată lățimea din spate (pres protectie).

110 Aparatori de noroi sferturi înainte de prima și în spatele fiecărei axe.

120 Cu lamele de ex-pulverizare după fiecare axa.

130 „Heavy Blocker”, bare de protecție din oțel la cruce din spate, „cu bare de protecție la latură”

140 2 suport roți de rezervă.

150 1 roată de rezervă, marca după alegerea producătorului, jantă din oțel.

160 1 cutie de depozitare din PVC, cu sertar, l = 650 / h = 520 / d = 670 mm, blocabil.

Sistem de rulare semiremorca mega Fliegl cu prelata

170 osii de frână cu disc SAF cu diametrul discului de 370 mm.

180 “Axe / șasiu de măsurare cu laser” Reducerea uzurii anvelopelor și a consumului de combustibil.

190 Suspensie pneumatică.

200  Prima axa liftabila cu ridicare automată, inclusiv coborâre forțată și asistență la pornire, funcționare “3x frânare” (asistența la pornire este funcțională până la o depășire a sarcinii pe osie de 30% și până la o viteză de maxim 25 km / h).

210 Axa de ridicare sub înălțimea de conducere recomandată, nu există garanție pentru deteriorarea anvelopelor.

Sistem de frânare

220 Sistem de frânare a conductei de aer cu 2 linii. Așezarea cablurilor colorate pentru o întreținere ușoară.

230 Frână de parcare cu arc pneumatic.

240 2 capete de cuplare inconfundabile în față, fără cablu de conectare.

250 EBS, sistem electronic de frânare, priză EBS în față, fără cablu de conectare.

260 sfaturi: Remorca este permisă doar să tragă de camioane care garantează funcționarea sistemului ABS!

270 Cu dispozitiv de ridicare și coborâre.

280 A doua înălțime de conducere, în combinație cu axa de ridicare, cu axa de ridicare ridicată, înălțimea de încărcare sau totală cu 50 mm (la Mega Flex este posibilă doar cu înălțimea redusă a 5-a roată).

290 Programul de stabilitate la conducerea remorcii RSS.

300 Sistem privind încărcarea pe osie la afișarea camionului prin sistemul EBS, fără instalarea camionului, camionul trebuie să fie echipat corespunzător, fără scară calibrată.

Roată și anvelope

300 6 anvelope 435/50 R19,5″ – brand EU la alegerea fabricii (Fulda, Goodyear, Continental, Bridgestone).

Anvelope de iarnă cu identificare M + S și simbol fulg de zăpadă “3PMSF”.

310 6 jante din oțel, vopsite argintiu.

Sistem electric

330 24 Volți, mai multe lumini de cameră, lumini laterale cu LED galben.

340 2 lumini de poziție albe în față.

350 2 lumini de poziție alb / roșu în spate.

360 2 x 7 poli și 1 x 15 poli prize inconfundabile în față, fără cabluri de conectare.

Podea semiremorca mega Fliegl cu prelata

370 Pardoseală Wisa, 30 mm rezistentă, îmbinări transversale cu profiluri omega și grinzi longitudinale.

Peretele frontal / stâlpii de colț în față.

380 Inălțime 2 580 mm, stâlpi de colț din față din oțel în versiunea de volum, posibilă eliberarea perdelei laterale în față.

390 “Crash-Blocker”, lama sigură din oțel cu aprox. 140 mm înălțime în partea de jos.

Stalpi centrali

400 3 perechi de stâlpi culisabili, glisabili în partea completă, cu 4 buzunare inclinate și buzunar lung în partea de jos.

410 3 perechi de piciorușe.

420 5 rânduri scanduri din aluminiu.

Peretele din spate / colțurile din spate

430 Stâlpi de colț din spate din oțel până la acoperiș, înlocuitor pentru prelată cu țeavă rotundă și clichet în spate.

440 Uși spate duble, cu 2 încuietori intenționale pe fiecare ușă.

Prelata

450 Cortină, cu curele orizontale și verticale.

460 Catarame cortină din oțel inoxidabil.

Acoperis

470 acoperiș glisant, bară transversală spate ridicabilă, mobilă din spate în față, “L” – grindă pentru industria auto, lățime interioară 2 490 mm, culoare prelată: alb.

480 Acoperiș non-elastic, mică deviere a acoperișului în timpul încărcării și descărcării.

490 EcoLift – acoperiș de ridicare, ridicabil aprox. 380 mm, ambele părți, cu suport arc cu gaz cu 3 poziții de conducere în față: înălțime internă aprox. 2900 mm / 2950 mm / 3000 mm ajustat la aprox. 3000 mm.

500 Bară de ploaie optimă în spate, în partea superioară a arcurilor, deasupra ușilor.

510 Sfaturi! Verificare inaltima totala in functie de camion. Risc pentru client!

Tara destinatie/semne

520 România.

530 Omologare UE conform EG 2007/46

540 Certificat de securizare a încărcăturii conform codului EN 12642 XL (doar în legătură cu 5 rânduri de plăci din lemn sau alu vailid)

550 Linia telefonică de service 24/7 Europa.

560 Pregătit pentru plăcuța de înmatriculare cu o singură linie.

570 Plăci de avertizare conform ECE-070.

580 Marcaj de contur 580: alb, la perdea laterală, continuu în partea de jos și în partea de sus în colțuri (în cazul panourilor cu platformă vizibilă: marcare în partea de jos a panourilor).

590 Marcaj de contur: roșu, în partea din spate completă.

Vopsire

600 Sasiu DB 7350 novagrey “10 ani garanție împotriva ruginirii”. (***optional sasiu Galvanizat)

610 Picioare de aterizare acoperite negru.

620 Stâlpi frontali din colț zincat la cald.

630 Perete frontal aluminiu.

640 Stâlpi de colț spate zincate la cald.

650 Peretele din spate RAL 9006 alb aluminiu.

660 Prelata RAL 9006 alb aluminiu.

Semiremorca Mega Fliegl cu prelata

Produs nou cu livrare din stoc sau pe baza de comanda*pentru modificari suplimentare fata de standardul afisat.

Translate »
1
Bun venit!
Va putem ajuta cu ceva?
Powered by